جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند درباره رعایت حقوق کارگران خانگی که سبب دل گرمى بیشتر آنهابرای کار می‌شود| پاکیزگی یا اعمال شاقه؟ آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
سرخط خبرها

آزمون عملی نقاشی برگزار می‌شود + زمان و محل برگزاری

  • کد خبر: ۱۷۸۹۱۸
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
آزمون عملی نقاشی برگزار می‌شود + زمان و محل برگزاری
سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای زمان و محل برگزاری آزمون عملی و طراحی رشته‌های تحصیلی گروه نقاشی را اعلام کرد. این آزمون در ۱۱ شهر و جمعه ۲۷ مرداد برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز سازمان سنجش آموزش کشور در این اطلاعیه یادآور شد: آزمون عملی مجموعه رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص برای داوطلبان در رشته‌های نقاشی، ارتباط تصویری، آموزش هنر، گرافیک، طراحی پارچه، طراحی لباس، طراحی صنعتی و کتابت و نگارگری در گروه آزمایشی هنر آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ که باید در آزمون عملی نیز شرکت کنند، روز جمعه (۲۷ مرداد) در ۱۱ شهر برگزار می‌شود.

فرایند برگزاری آزمون رشته‌های نقاشی، ارتباط تصویری، آموزش هنر، گرافیک، طراحی پارچه و طراحی لباس نوبت صبح جمعه ساعت هشت و آزمون رشته‌های طراحی صنعتی و کتابت و نگارگری بعد از ظهر جمعه ساعت ۱۴ و ۳۰ شروع می‌شود و داوطلبان باید نیم ساعت قبل از شروع فرایند آزمون در حوزه حاضر باشند.

همچنین کارت شرکت در آزمون این داوطلبان از روز چهارشنبه ۲۵ مرداد تا پنجشنبه ۲۶ مرداد از طریق سایت سازمان سنجش قابل چاپ است. داوطلبان در صورت مغایرت یا اشکال در کارت شرکت در آزمون می‌توانند روز پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ و بعداز ظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۸ به نماینده رفع نقص این سازمان مستقر در واحد‌های رفع نقص مراجعه کنند.

متن این اطلاعیه را شامل حوزه‌های آزمون و ساعات دقیق برای هر کدام از رشته‌ها اینجا بخوانید.

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ صبح و بعدازظهر پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی سال ۱۴۰۱ با حضور ۹۷۸ هزار و ۴۶۰ نفر برگزار شد. بر اساس آمار ۶۰ درصد داوطلبان را زنان و ۴۰ درصد را مردان تشکیل می‌دادند. نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در ۴۱۷ شهرستان، ۵۸۵ حوزه اصلی و ۲۰۴۱ حوزه فرعی سازماندهی شد که از این تعداد ۲۵ حوزه فرعی در تهران قرار داشت.

همچنین نام‌نویسی در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۲ از ۱۵ فروردین آغاز شد و تا ۲۵ فروردین ادامه داشت. سازمان سنجش آموزش کشور یکبار هم امکان ثبت‌نام با تاخیر را برای داوطلبانی که فرصت ثبت‌نام پیدا نکرده بودند، منحصراً در روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان فراهم کرد و در نهایت حدود یک میلیون و ۱۱۹ هزار و ۴۳۶ نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کردند.

نوبت دوم کنکور ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در پنج گروه آزمایشی ریاضی، انسانی، هنر، تجربی و زبان در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۱۴ و ۱۵ تیرماه) در ۴۱۷ شهرستان و ۶۶۲ حوزه امتحانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به همراه ۱۹۵۵ حوزه با رقابت یک میلیون و ۱۹ هزار و ۴۳۶ داوطلب برگزار شد. از این تعداد ۶۸۷ هزار و ۴۲۰ نفر (۶۱ درصد) زن و ۴۳۲ هزار و ۱۶ نفر (۳۹ درصد) مرد بودند.

نتیجه اولیه نوبت دوم آزمون سراسری جمعه شب ۲۰ مرداد اعلام شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->